Skip to content
New issue

Have a question about this project? Sign up for a free GitHub account to open an issue and contact its maintainers and the community.

By clicking “Sign up for GitHub”, you agree to our terms of service and privacy statement. We’ll occasionally send you account related emails.

Already on GitHub? Sign in to your account

Update README.hebrew.md #1268

Open
wants to merge 5 commits into
base: master
Choose a base branch
from
Open
Changes from all commits
Commits
File filter

Filter by extension

Filter by extension

Conversations
Failed to load comments.
Jump to
Jump to file
Failed to load files.
Diff view
Diff view
14 changes: 7 additions & 7 deletions README.hebrew.md
Original file line number Diff line number Diff line change
Expand Up @@ -271,7 +271,7 @@ my-system

## ![✔] 1.3 עטפו כלים משותפים בחבילות, שקלו את הפצתם

**אמ;לק:** מקמו את כל הכלים שאפשר לשתף אותם בתיקייה ייעודית, למשל 'libraries' וכל כלי בתיקייה פנימית נפרדת, למשל '/libraries/logger'. הפכו את הכלי לחבילה בלתי תלויה עם קובץ ה package.json שלו וזאת כדי להגדיל את הכימוס (encapsulation), ואפשרו הפצה עתידית למאגר. כאשר הפרוייקט שלכם בנוי בתצורת monorepo, כלים אלו יכולים להיות מוגדרים על ידי שימוש ב 'npm linking' לכתובת הפיזית שלהם על ידי שימוש ב ts-paths או על ידי הפצה והתקנה על ידימנהל חבילות כדוגמת 'npm registry'.
**אמ;לק:** מקמו את כל הכלים שאפשר לשתף אותם בתיקייה ייעודית, למשל 'libraries' וכל כלי בתיקייה פנימית נפרדת, למשל '/libraries/logger'. הפכו את הכלי לחבילה בלתי תלויה עם קובץ ה package.json שלו וזאת כדי להגדיל את הכימוס (encapsulation), ואפשרו הפצה עתידית למאגר. כאשר הפרוייקט שלכם בנוי בתצורת monorepo, כלים אלו יכולים להיות מוגדרים על ידי שימוש ב 'npm linking' לכתובת הפיזית שלהם על ידי שימוש ב ts-paths או על ידי הפצה והתקנה על ידי מנהל חבילות כדוגמת 'npm registry'.

```bash
my-system
Expand Down Expand Up @@ -303,7 +303,8 @@ my-system

## ![✔] 1.5 שקלו את כל ההשלכות בעת בחירת <abbr title="framework">מסגרת</abbr>

**אמ;לק:** כאשר בונים אפליקציות ו API-ים, שימוש בפריימוורק הוא חובה. קל להתעלם מהאפשרויות השונות שקיימות ומשיקולים חשובים ובסופו של דבר להשתמש באפשרות שפחות תואמת לדרישות של המוצר. נכון ל2023/2024 אנו מאמינים כי ארבעת הפריימוורקים הללו הם הכדאיים ביותר להשוואה: [Nest.js](https://nestjs.com/), [Fastify](https://www.fastify.io/), [express](https://expressjs.com/), ו [Koa](https://koajs.com/). לחצו על לקריאה נוספת בהמשך כדי לקרוא פרטים נוספים בעד ונגד כל אחת מהאפשרויות. באופן פשטני, אנו מאמינים כי Node.js זאת ההתאמה הכי טובה לצוותים שרוצים לעבוד בשיטת OOP או לבנות מוצרים שמיועדים לגדול בצורה ניכרת ואי אפשר לחלק אותם לרכיבים קטנים _ועצמאיים_. ההמלצה שלנו היא Fastify עבור מערכות בגודל סבירents (כמו Microservices) שמושתתים על עקרונות פשוטים של Node.js.
**אמ;לק:** כאשר בונים אפליקציות ו API-ים, שימוש בפריימוורק הוא חובה. קל להתעלם מהאפשרויות השונות שקיימות ומשיקולים חשובים ובסופו של דבר להשתמש באפשרות שפחות תואמת לדרישות של המוצר. נכון ל2023/2024 אנו מאמינים כי ארבעת הפריימוורקים הללו הם הכדאיים ביותר להשוואה: [Nest.js](https://nestjs.com/), [Fastify](https://www.fastify.io/), [express](https://expressjs.com/), ו [Koa](https://koajs.com/). לחצו על לקריאה נוספת בהמשך כדי לקרוא פרטים נוספים בעד ונגד כל אחת מהאפשרויות. באופן פשטני, אנו מאמינים כי Nest.js זאת ההתאמה הכי טובה לצוותים שרוצים לעבוד בשיטת תכנות מונחה עצמים או לבנות מוצרים שמיועדים לגדול בצורה ניכרת ואי אפשר לחלק אותם לרכיבים קטנים _ועצמאיים_. ההמלצה שלנו היא Fastify עבור מערכות בעלות רכיבים בגודל סביר (כמו Microservices) שמושתתים על עקרונות פשוטים של Node.js.


**אחרת:** בשל הכמות העצומה של השיקולים, קל לקבל החלטה על בסיס מידע חלקי ולהשוות תפוחים לתפוזים. למשל, ישנה הנחה רווחת שFastify הוא web-server מינימלי שראוי להשוות לexpress בלבד. בפועל, זהו פריימוורק עשיר עם הרבה הרחבות רשמיות שמכסות הרבה צרכים.

Expand Down Expand Up @@ -924,13 +925,12 @@ API, הודעה חדשה נרשמת לתור, וקריאה לכלי צפיה ב

<br/><br/>

## ![✔] 5.11. Get your frontend assets out of Node

**אמ;לק:** Serve frontend content using a specialized infrastructure (nginx, S3, CDN) because Node performance gets hurt when dealing with many static files due to its single-threaded model. One exception to this guideline is when doing server-side rendering
## ![✔] 5.11. הוציאו את קבצי צד הלקוח שלכם מחוץ ל-Node

**אחרת:** Your single Node thread will be busy streaming hundreds of html/images/angular/react files instead of allocating all its resources for the task it was born for – serving dynamic content
**אמ;לק:** שרתו את תוכן צד הלקוח באמצעות תשתית ייעודית (nginx, S3, CDN) מאחר שהביצועים של Node נפגעים מהתעסקות עם המון קבצים סטטים עקב מודל החוט היחיד.
**אחרת:** חוט ה-Node היחיד שלכם יהיה עסוק בהזרמת מאות קבצי html/תמונות/אנגולר/ריאקט במקום להקצות את כל המשאבים שלו עבור המשימה לשמה הוא נועד - לשרת תוכן דינמי.

🔗 [**Read More: Get your frontend assets out of Node**](./sections/production/frontendout.md)
🔗 [**לקריאה נוספת: הוציאו את קבצי צד הלקוח שלכם מחוץ ל-Node**](./sections/production/frontendout.md)

<br/><br/>

Expand Down